Telttavuokraus

Vuokraamme Tepa telttaamme!

Tepa on kooltaan 2m x 2m musta teltta.
Tepassa on kolme aukotonta seinää sekä yksi, jossa vetoketjullinen oviaukko.  Mukaan tulee hiekalla täytetyt painot.

Telttavuokra on 60 euroa/ vuokraus (1-3 vrk), yhdistyksen jäseniltä kuitenkin vain 30 euroa!

Lähetä meille sähköpostia RaumanAvainmartat@gmail.com, jossa ilmoitat toivotut päivät vuokraukselle.

Mahdollisuus vuokrata myös taittopöytä (60 x 100 cm) erikseen sopimalla.

Kuva Tepa teltasta koottuna

Vuokrausehdot:

• Teltta maksetaan etukäteen joko kokonaisuudessaan käteisellä varaushetkellä tai viimeistään 10 pv ennen vuokra-ajan alkua.
  • Vuokra palautetaan vuokralleottajalle, jos vuokraus perutaan viimeistään 5 vrk ennen vuokra-ajan alkua. Muissa tapauksissa maksettu vuokra pidetään varausmaksuna.
  • Teltan noudosta ja palautuksesta sovitaan aina tapauskohtaisesti
  • Teltan jälleenvuokraus 3. osapuolelle on ehdottomasti kielletty.
  • Vuokralleottaja vastaa kaikista teltalle tapahtuneista vahingoista vuokra-aikana. Vuokralleottajan tulee käyttää telttaa huolellisesti ja puhdistaa se samaan kuntoon kuin se oli saadessa.
  • Vuokralleottajan on välittömästi ilmoitettava Rauman Avainmartoille vuokra-aikana tapahtuneista vahingoista.
  • Teltan kankaisiin ei saa liimata teippejä tai tarroja, eikä kiinnittää mitään niiteillä. Vialliset kankaat laskutetaan uushankintahinnasta.
  • Ennen kuljetuskassiin laittamista, katos ja sivukankaat tulee kuivattaa huolellisesti.
  • Rauman Avainmartat ry ei vastaa teltan käytöstä aiheutunutta vahinkoa henkilöille tai omaisuudelle.
  • Telttaa ei ole vakuutettu vuokralleantajan toimesta. Vuokralleottaja vastaa tarvittaessa teltan asianmukaisesta vakuuttamisesta tarvittaessa.
  • Vuokralleottajan on varmistettava, että kaikki telttapakettiin kuuluvat osat ovat mukana ja ehjiä palauttaessaan telttaa Rauman Avainmartoille.
  • Jos em. ehtoja ei noudateta, Rauman Avainmartoilla on oikeus laskuttaa vuokralleottajan aiheuttamat korjaus- ym. kulut todellisten kustannusten mukaan.
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Tepa teltta kootaan samalla taktiikalla kuin videolla, vaikka on eri toimittajan teltta.